Tuesday, March 6, 2012

smile..:))

alloww allzz...arini aku nak smile banyak2..:))sbb pe???sbb report,asignment dah ciap n dah antar..lega jiwa raga bakul baldi,semua la yg sama waktu dgn nye..:P

sekarang ni adalah study week!!!masa tok rehat kan otak untuk sementara..eh2,cik anny oi...lau 2 la tujuan nye,nape bg nama study week???hahahahaha...2 tujuan aku and setiap org ada tujuan  yang lain,cth nye member2 aku banyak balik rumah even ni study week,bukan nya home week..lantak la ape punyg penting aku x balik sbb......adalah sebab nye...:P

:))
smile lagi sbb tiket balik rumah dah beli, tinggal angkut baju2,beg2 tok balik rumah and x lupa gak,my hubby...nape ada hubby???sbb die dtg perlis tok teman aku balik rumah..:))*lov u plus2 la. semua sal nak balik,dah setel,so tunggu final exam hbis je 30/3ni..:))

:)))
praktikal tok sem 4 ni aku dapat kat shah alam..waa..dekat ngan rumah and my hubby..heeeee...seronoknye...:))x yah pikir transport and what so ever..:))ohh...bahagianye...

k la..stop sampai sini dulu...kite jumpe lain kali eak..:))

No comments: