Saturday, April 16, 2011

JGN BACE LAU X NK BACE..!!!!

evening u all.........ha....dah lme x update..lme ke????hahahahaha...
now,dah study week..report berlambak2!!!!hahahahaha..i like...
ape entah yg aku like sgt..hehehehe...tp xpe la...dah study bermakna nk final..
n ble dah final,bermaksod leh alek umah...!!!!yeah3 pat alek umah....
i miss my busyuk manyak2.....hehehehehe...tok pengetahuan korg,aku x study pe ag...
hahahahaha..report pn x ciap ag....almaklum la asyik saket ati je....
ops!!!!bkan busyuk aku yg wat ye tp ahli group aku...saket jiwa oooo!!!!!
dah la mlas nk wat keje luar,smua bnde nk senang je...lau gurlz xpe,
tp ni laki ooooo...x leh wat suami tau....ble aku swoh wat repot,pndai ngadu yg aku bg repot yg senang2 je...last2 aku bg la yg plg senang, EDM CALIBRATION kat sg batu pahat...repot plg senang kot tp die leh ckp pe ngan aku????nk tau????hahahahahaha...bce tol2 ape yg die ckp...."xde ke repot yg ko dah wat????aku cme leh tambah2 skit"...lau korg la...saket ati x????lbih baik x yah wat lau bg yg dah siap...ag 1 yg wat aku saket ati...."aku x ske la nk wat keje luar kuliah...ape kata korg bg aku wat kira2 tok solar observation, aku x yah wat repot"..mak datok!!!!die ingat die 2 sape...atok oi!!!!!!markah dpt sme kot..nme pn kje dlm group...lau ko x wat pape tp pat markah sme kteowg, mmg x ar.....dr awl sem aku sabo ngan ko..2 pn sbb b4 aku g sni,abah ckp jgn gdoh2 ngan kwn2...jgn wat pangai ske cri gdoh n sindir kwn2...tp kn,aku berubah.org pijak pale aku...mlampau la der...entah la...dok u ni,aku byak berlembut ngan org tp ni yg aku dpt...ari2 tensyen,nangis...ape nk jd la ngan aku ni....dah la...smpai sni je....mood dah x ok ni....cau cin cau kwn2.....

No comments: