Monday, April 18, 2011

study week

hhmmmm..msuk je study week,tros aku deactive fb..hahahahahah...npe ye????ad la sbb nye yg x leh d kongsi.hehehehehe...aku ni kn plik2 skit...(skit ke????hahahahaha)aku x  tau la ape nk jd ngan aku ni...plik tol...dah nk exam,byak bnde aku pk...leh ke aku lpas sem ni???leh ke aku idop sendiri d bumi arau ni???leh ke aku sntiasa bersbar ngan dak2 nye???leh ke????hhhmmmmmm....entah la....aku pn x tau..kdg2 ase cam ape la nk jd ngan idop aku ni.....dlu aku happening,skarang ni sme gak cme byak mslah problem yg terpaksa aku pikul..hhmmmmm.....beruang rock n wardahamani sibuk wat keje..yg aku ni????hehehehehehe.....wei...lapar la...xde ke nk blanja aku ni????xkn la aku nk mkn magie kot.....x sanggup aku...x psal2 nnti perot msuk angin...hehehe..aku ni dah la ratu penyakit...fulamak...glemer....ratu kot...korg ad ke??hahahahahahahha....jgn jeles tau...k la,out3 lu...

No comments: