Tuesday, December 6, 2011

bila diri di sayangi..

hahahahaaaaallllooowwwww semua yg mendengar..hahahaha...arini aku bkan nye gagap ye cme nk menambahkn kesemakan kat blog aku ni...hohohohohoho...walaupn aku dah tinggalkn cik cintadisember ni beberapa ari yg lalu tp x sangka cik cintadisember ni x memboikot aku..sori sayangzzz..i bz la nk update u..:P

ok2..ckup la ngan mukadimah yg jauh dr tajuk yg diberi..huhuhuhuhu...entry kali ni aku wat sambil membuat tutorial math 285..bgos x aku ni??hahahahaha..ok2...x mau merapu ikan kerapu ag dah..

bila diri d sygi,smua bnde wat kite bhagia,tol x???ape???slah???asal lak slah statement aku 2...betol la..ce cter kat aku tang mane yg x btol 2...ooo..tang gdoh ye...biasa la..laupn kite d sygi n d cintai spenoh hati,lau bergadoh 2 adlah perkara biasa..ble kne marah,kite x puas ati ngan si die tp kite sedar x,ape yg d tgor n yg d marah 2 sesuai x ngan kite...maksod aku,kdg2 bnde 2 mmg slah kite cme gurlz or boy ni masing2 ada ego n kdg2 ego n emosi 2 lagi tinggi dr akal fikiran..sbenarnye stiap pasangan yg menegur satu sama lain lagi romantik n diorg nmpak perangai pasngan masing2..xde la macam kata pepatah melayu 2,time bercinta,pasangan terlanggar batu,batu 2 yg d slahkn..x pn,time bercinta,kentot pn wangi..


aku pn sama cam pasangan lain..kdg2 bergadoh gak smpai meleleh air mata tp 2 kn lumrah org bercinta..seriously, aku emosi aku lagi tinggi dr akal bernas aku...tp 2 adlah aku..tp everytime after bergadoh,kteorg akn jd sebaik2 kapel yg ada..tp aku sentiasa berharap akn sentiasa bersama ngan si busyuk sehingga nafas aku yg terakhir..sbb aku dapat rasa yg diri aku amat d sygi oleh si die..lau boleh,segala yg aku ada,aku nk kongsi ngan die..hohohoho...ada yg jeles la aku dok beromantik kat cni..


No comments: