Monday, July 11, 2011

kuma-kuma

alloww kwn2 smua...arini aku rjin lak nk update..huhuhu...
aku bwu je hbis klas..pnat n mlm ni ad test engine lak....
huhuhuhuhu...ni iklan smata2..xde kne mengena ngan tajuk..:))

npe entry kali ni "kuma-kuma"???
sbb aku ske kuma-kuma n yg plg best,cuti mid sem ni aku akn dapat kuma2..
aku ad bantal kuma-kuma,bam3 pun ad bantal kuma2 gak...
aku bli kapel..huhuhuhu...comey n kdg2 kteowg tukar2 bantal...huhuhu..(kantoi sudah)

aku minta kuma2 kat bam2...n aku nk kuma2 jantan..
npe jantan???sbb bg aku,kuma2 akn tman aku camne bam2 tman aku...
snang kta pengganti bam2 time aku kat arau ni la....(tp x sme cam bam2 d sisi)
yg penting,bam2 n kuma2 cmey...hahahahahah..lov u bam2...
ni la kuma2 yg aku nk 2....tp nk yg sbelah kiri....nme tok kuma2 dah ad...nme nye busyuk bam2.



jgn jeles tau....kuma2 ni mmg cmey..2 je yg aku nk kongsi arini...jmpe d next entry..:))

No comments: