Thursday, July 28, 2011

temanku di sisi..:))

alloww smua....berjumpa ag d mlm yg hening ini...(ceh,berayat plak...hahahahaha)
x pe la..mlm ni aku nk berayat ckit..cikit??leh caye ke ckit je???hahahahaaaa...tnggu n lihat je camne..hhmmmm...:))

d sbb kan bwu beberapa ari bertapa d uitm arau ni,msih segar lagi nostalgia2 bersama si bam3....laupn masa berputar tnpe mengenal penat,meninggalkan kite tnpe belas kasihan n berlalu dgn pantas,stiap detik & saat bersama si bam2 x kn pudar dlm ingatan..laupn sebesar zahrah..(cam mlampau je lau leh ingat smua perkara yg terjd slama 4 tahun perkahwinan ni laupn sebesar zahrah???hhmmm....huhuhuhu)
tinggal kan perkara ni utk seketika....aku x nk la berayat2..cam klakar je..huhuhuhu..

berbalik pd topik kite mlm ni...temanku di sisi..
aku bertapa kat sini,bwk teman bwu..sape????meh aku tunjuk kat korg...
jgn jeles tau..bkan stakat teman disisi tp tman aku tido gak..hahahahaha..

kuma2 @ busyuk2...

jam yg same (couple watch)..tp ni cth pic je ye..mlas nk amek pic tol2..huhhuhuhu...      
 ad ag 1 benda..bantal bentuk love...tp x pat cari pic kat mrs.google ni..sedih2...mlm semakin gelap..its time to sleep...:))love u hubby....nite....

No comments: