Sunday, July 10, 2011

penat nye........:((

welcme home!!!!hahahahahahahaha....

PENAT
penat nye wei...bwu blek dr kem bina semangat kadet bomba 3 (pengungsian bangunan).
sonok 2 mmg la sonok...kteorg part 3,student sains geomatik aka kadet bomba tlah melaksanakan pengungsian bangunan aka fire drill...maka dgn itu,kteowg jd la ahli bomba n tempat yg menjadi sasaran adalah DAHLIA 1...hahahahaha...kesian korg,x leh tdo ptg tp ag sian kat kteowg,dah la tdo mlm jap je,pas2 blek je ke markas,kne denda ngan komander yg jge kteowg...x pasal2 tdo  lmbat n kne wat lompat bintang + hentak kaki + marah...sgt2 sedih n time 2 aku tlah pn menitiskan air mta....sbb pe???komander kta kteorg pjak pale diorg + kurg aja + x respect diorg....ape kne mengena ni ngan aku nangis???sbb aku x wat pn smua ni..dak lain yg wat tp smua kne denda..sgt2 saket jiwa...xpe2..this is a last camp 4 us....hahahahaha.....
same la kite...

BEST AKA SRONOK
sbb pe lak sronok + best???sbb aku pat kmbali ke 3078....aku pat mlepaskan rindu pd bantal kuma2 yg aku tinggalkan...sian kuma2 tdo sorg2...sowi...:))ape ag yg sronok???aku pat msj n kol2 cuk by bam2...sgt2 sronok...hahahahaha..jgn jeles...:))

No comments: