Saturday, August 13, 2011

perang dingin d tamatkan..:))

alhamdulillah..perang dingin tlah slamt d tamat kan..huhuhuhuhuhu...ble???x ingat la wey..huhuhuhu..
so skrg x yah nk pk sal perang ag cme aku ad 1 prob ni kwan...
ape die???sal member..aku wat lsen ngan member sorg ni..dr awal ag die dah wat hal...
perang dingin berjaya d tamatkan..

mula2 die x jd wat sbb bpak die x bg wet nk wat...first2 je dah kne maki ngan aku..jnji nk wat sme2 tp leh lak kata x jd..saket ati der...n then die wat gak ngan aku cme yg jd mslah ni,tmpat aku amek lsen ni xleh nk amali mtor  >1jam sehari..gler la kwn..ble nk hbis..dah la mula2 jnji lain..kta nye nk dpt L x smpai 2 minggu..last2,sebulan wey...gler...dah la cuti sem dah nmpak btg idung..wa nk blek umah der..
cam klakar je tampal L kat mtor..hahahahaha..

n then aku berbincang ngan kwn aku ni,amek amali kete=moto ari yg sme..cikgu kteorg sme gak.so ingat kn nk first hour 2 aku amek kete,die amek moto n sterusnye..tp die xnk..kta nye nk amek moto ngan aku..ble nk siap lsen lau cmni???ngok+ngek tol.skrg aku ttap ngan kptsan aku..lantak aku la kwn..ko pn xnk dgr ckp aku,xkn aku nk dgr ckp ko..tol x???

die senang la,tmpat lsen 2 sbelah umah die.aduyai....senget...hahahahaha..dah la time final exam die xnk wat tros..lau aku,aku nk wat time xde exam..leh kn????hhmm..entah la...lau ikot die,x hbis lsen kau..hahahahaha..k la...nk bersiap tok amali mto..bye korg..:))

No comments: