Wednesday, August 10, 2011

time to change

sblom cter pape,dpat minum air camni,syok gak kn....:))
aloowww.....jmpe ag arini kn...arini aku hbis klas awal..x tau nk wat pe..bce nvel tp saket pale lak...aaiisshhh..

bulan pose x bermaksud xde msalah..tol x???x smesti nye bulan pose je,kite kne jd sebaik2 org n stenang2 air d laut...kdg2 aku x phm gak...ble pose je,org berubah tp time x pose,still ngan pangai sme...camne leh idop ngan dunia hipokrit cam 2...ble d renung blek,ase cam diorg ni wat bulan pose seperti penjara...penjara yg mewajibkan membuat kebaikan tetapi ble dah hbis bulan pose,msg2 bersekutu ngan syaitan smula...pndai2 la korg renung2 kan...ayat aku mmg la ksar...dah 2 aku....

kdg2 org yg tegor kite ni,bkan tol sgt pn..nmpak je bajet bgos tp x sdar yg sendiri 2, 2x5 je ngan org lain cme gaya je nmpak bgos...sndiri mau pk la....bosan gak jmpe org camni..aku pn camni gak tp aku terang2 an mengaku..k,2 cter sal org...
kan bgos lau ubah slama2 nye...:))
tegor la elok2 lau aku ad wat salah....

yg ni lak,aku bwu dpat tau td...hkm sedut ingus x btal...slagi ingus 2 x smpai ke lidah..bru aku tau..huhuhu..org buta agama la kata kn...ble ad yg kta btal,aku pn cam was2 tp aku x caya sbb kat skolah ustzah x penah mention pn sal ni...so lega la dah dpat jwapan yg sahih..huhuhuhu...

dah 10 ari kite pose kn...n dah 9 ari aku x mkn nsi...npe???diet???bkan sbb diet tp mkanan kat sini x sama cam kat umah..lau kat slangor,mkanan ikot slera aku..ad je yg aku nk mkn tp kat cni....hhmmmm...kdg2 aku x phm ngan org2 kat cni meniaga...lau ad 5 grai jual nsi campur,kelima2 grai jual lauk yg sama...x ke plik..xde pilihn lgsung..yg ad lauk lain,harga lak cam nk bg datuk2 mkn..punye la mhal..diorg ingt,dak u dpat PTPTN mampu la nk bli mknan mhal...x patot,x patot...


lau ad nsi camni,mesti aku mkn punye...:P

No comments: