Monday, August 8, 2011

sabar 2 sparuh drpd iman...alahai....

first at all,aku nk ucap slamat dtg ke blog aku...huhuhu..
spatot nye aku xnk cter sal ni tp 'die' pn tnpe malu cter kat twitter,aku pn naik nk nangis la...

bnde ni xde kaitan ngan aku..yg ni sal sorg ag...td aku on9 twitter aku nmpak die tweet ni....
"Untung la sahur mkn burger kfc.
so yg ni xpe la....mayb 'die' trasa nk mkan juga tp org 2 x offer kat die...

yg ni lak...sal aku la...x tau la tol2 'die' nk sampai kan kat aku or aku yg trasa...
stat dr no 1 tau....
mula2 2, 'die' on9 fb kat laptop 'die'...mmg slalu aku on9 bnde lain time 'die' on9..bkan stakat ngan 'die',ngan beruang rock pn sama...ok je...tbe2 x ckp pape,tros naik katil nk tdo..n then aku teron9 twitter n terbaca statement 'die' yg no 1 ni...time n masa die mmg sama ngan ble perkara 2 terjd...

1)Paling x suka bila aku tinggalkn laptop,kau mula la online without telling me. X suka!!! (18 hours ago)

yg ni lak aku x tau la...mayb sbb 'die' x ske aku gne laptop n broadband 'die'..hubby ckp,jgn pkai ape2 pn brg 'die' ag...aku pn xnk dah...aku tau la aku x mampu nk bli broadband..aku stakat mampu bli gula skilo je...gula??ckp sal gula,aku x kesah pn kongsi ngan 'die'.ag la aku je yg membeli...sendiri mau pk la der... ag2 bka ptg ni wat air laici..laici + gula = wet aku..

2)Tak semua benda kita patut kongsi. Sesetgh benda tu kita patut buat2 kedekut utk kebaikan diri sendiri.(18 hours ago)

yela2..aku respect 'die' mulai arini...n aku pn dah mula lancarkan perang dingin ke atas 'die' time bulan pose ni..baik kan...


3)I do respect u but please respect me too.(16 hours ago)

ni yg plg aku sentap gler..yes aku tau,mlm td aku gdoh ngan hubby n aku mmg lau call kat dlm bilik..wat the matter dude???!!!!!slama ni 'die' x kesah pn kn...yg mlm ni smpai nk tweet sgala 2 npe???...(sowi r,aku emo sgt)..ske ati la aku nk ckp kat luar ke,kat toilet ke...susah pe???xnk dgar,pkai la earphone..slama ni ok je,x kn la ble dah benci aku,bnde ni pn leh jd isu...'die' tweet kat twitter,aku pn leh post kat blog..detail ag..nk trasa???lantak la...pk sndiri pnye trasa je la...

4)Kalau ade mslah rumahtangga,tlg la ckp kt luar.(10 hours ago)



*p/s:sowi la lau si 'die' baca...lau saket ati,aku pn saket ati gak...
suke cita d maklumkan,perang dingin telah d lancarkan...

No comments: