Saturday, November 26, 2011

first week as a student part 4.

alloowww all..hohohoho..dah beberapa ari aku x update blog ni..bkn sbb aku mlas ye..jgn suke suki ckp aku ni mlas nk update cme aku xde idea n ase lazy skit..hahahahahaha...(bengang la 2 bce ayt aku.:P)aku bkn gler or kurg pndai sbb xtau yg mlas = lazy,cme,sje gne perkataan yg sama lagi serupa..x slh kn..:))

orite2,back 2 the story(story???ble lak aku nk story mory ni???aneh..)aku kat cni ok2 jew ngan classmate lme n klas yg sme..xde ape yg berubah,classmate aku pn xde yg blek2 ni tros tukar title..ape???xphm ape yg aku maksod kan ngan tukar title 2???aishh..lmbat lak otak korg loading..meh cni mummy terangkan kat anak2 mummy ni..title yg mummy ckpkn 2 adalah status kwn2 mummy..x phm gak???ape???bkan status FB la cyg..tp status sama ada single @ married...phm dah???haa...cam 2 la anak2 mummy,phm ape yg mummy ckp...ok2,cam dah terpesong jauh je aku ni...wat mase ni,kwn2 aku still lom berkahwin n msih dok perhangat bercintan cintun.huhuhuhuhu..

first week kat cni,cam bese la..lect byk x msuk ag sbb msg2 ad urusan yg perlu d slesaikan pd first week kteorg msuk..aku cam bese la...mslah ngan subjek yg aku x amek ag..ade je yg x kne trutama skali sal klas..tok math 285(math engine)klas aku bertindih ngan klas karto..mcm2 tol la tp lect math aku ok,die wat klas 1 hour tok aku ngan ct tok cover blek ape yg kteorg blja nnti..so mslah sal ni dah setel n aku arap aku leh wat terbaik memandang kan kredit hour aku 21..sgt2 berat tau...

even skrg kne study hard tp aku ttap x kn tinggal kn bam2 aku sorg2...aku akn bhgi mse tok blaja n bam2..as we know,kteorg lau ad pape perkara akn discuss together..so xkn la aku x lyn die lak.(eleh,sbenarnye x leh pisah n jauh sikit ngan pakwe die 2)

skrg ni aku akn wat yg terbaik tok aku,bam2 n mse dpan aku...xmau dah slesaikn mslah cam org x leh berpk n xmau la wat kputusan berlandaskn emosi ..agpn cik Rizal ckp,mslah 2 mematangkan kite sbb kite kne pk yg terbaik tok slesaikn..

k la..2 je tok kali ni..(ceh,cam lect hbis ngajar lak)hohohohoho...c u next entry..:))

No comments: