Sunday, November 20, 2011

lama aku menyepi

aloowww smua org...hahahahaha..arini yg penoh prasaan lalok nye aku mengupdate blog aku yg dah bertahun lama,kurasakan x berteman dan bersepah cam SEPAH..oppssss...(xde sebarang aktiviti sindiran d sini ye.ni hanya lah cth)ok2..aku sambung balek bebelan aku yg tergendala td..arini ngan berat hati nye laupn ati aku x la berat,bas yg aku naiki telah menjejak kn roda nye d kangar..fulamak!!!!sedih siot sbb terpaksa tinggalkan by cuk bam2 kat slangor...(laupn perak n kedah memisahkn kite tp cinta ayg pd by x dpt d pisah kn oleh ape2 pn kcuali mati)ayat ni aku pnye,jgn sesedap gg nk ciplak lak...

arini ngan lalok nye aku menaip entah ape2..aku xleh tdo,2 yg aku merapu entah pape2 kat cni..for my hubby,seriously i said that i really love n need u..mmg susah ayg nk idop lau by xde sbb by adlah segala2 nye...ayg x penah jd kan jarak kite sbagai penghlng cinta ayg..(arap maaf,drama cinta sdang d jlnkan..bg yg tidak berminat,sila menukar channel anda!)

ptg ni aku g c-mart mencari pape yg ptot ngan ct,kira n maybe aisyah..cam bosan2 je dok kat arau ni sbb aku xske..hehehhe..lau kat umah,kuar ngan bucuk..cter2 ape yg ptot,luahkn perasaan..bwu la syok...pape pn,aku sgt2 rindu dak bucuk aku 2.....
aku sgt merindui dirimu..

No comments: