Sunday, November 20, 2011

sunyi tanpa si dia..

alloowww all...kali ni aku menyemak ag kat blog aku ni..bkan ape,dah lme x update blog ni kan,jd cam nk lpas gian lak..hahahahaha...dgn keadaan yg mengantuk plus sleepy,aku meluahkan rasa ati kat cni...

berbalik kpd tajuk entry aku,(skema nye ayat.cam dak skola jew.)ni ari pertama aku kat arau ni..bosan plus boring plus 100plus,aku xtau npe kali ni aku xde mood sgt dok kat negeri terchenta ni..(terchenta la sgt)
mlm2 camni,ag bertambah rindu kat si dia.(muhamaad hafizuddin bin samsul)mungkin korg bosan aku asyik sebot je nme mamat ni..(peduli pe aku,die pakwe aku..nk sebot sampai x kluar suara pn,i2 hak aku..nk jeles pesal..hahahahahaha)

oohh anny!!!!
dlm keadaan camni,jgn la gler plus meroyan plak..cam x betol lak aku tgk ko ni..(aishh!!ktuk diri sndiri lak..)camni la aku lau aku dah rindu sgt ngan si busyuk2 2..tol2 leh gler d wat nye..slalunye b4 tdo pn lau ad mse n pluang,kite jmpe tp lau dah dodok kat negeri yg jauh d utara ni,cmne la nk jmpe..(sedih :(()

dah la..x snggup nk menggler ag kat cni..naik mleleh air mata d wat nye..so aku dgn kerinduan yg seluas laut china slatan terhadap busyuk2,nk tdo n arap busyuk2 dpat msuk dlm mimpi aku mlm ni...lov u bam2..miss u a lot.

No comments: