Monday, January 2, 2012

The Roomates + Meyra

allooww smua..arini aku gedikz ag tok menaip.arini aku nk cter sal roomate n meyra...roomate aku terdiri drpd kira n alang yg tgah menjakun kan diri ngan DSLR cap Canon..hohohoho..main hentam je bg nama kat kamera 2..hahahaha..sori kamera...nma anda d tulis mengikut citarasa aku..hahahaha..

continue membebel...
alang arini bwak kamera ke arau sbb die ada ekspo next week kot..hahahaha..aku x ingat la..arini alang x g sekolah sbb die saket..so tgah ari ni smua ada kat bilik termasuk la cik meyra..diorg smua dok mentry kamera alang n model tok arini,cik meyra..hahahahaha...mcm2 pic d ambik..yg x penting2 pn nk d amek pic..hohoho...klakar la..cam senget jew..heeee..:))

k la..cau lu..bye2..

2 comments:

kim heeruul said...

best nya kalau ada DSLR.
dia mesti jd perhatian org ramai kan.

cinta disember said...

untung la die kn...tp die x kuarkan DSLR die tok tontonan ramai..blom sampai seru kot..huhuhuhuh..