Friday, January 13, 2012

selesai sudah..:))

*perhatian kepada semua blogger, smlm aku retest JPJ kereta n aku dpt tester yg sgt2 baik..senang je die bagi aku lulus..jgn jeles tau..:)) (harap maaf,aku x de bg duit or suap-suapan kat tester 2 ye..)

salam to all..(ceh,aca2 nk speakang la 2..hahahaha)ok2, xde nye nk speaking2..bhasa melayu pn bertabur ke laut,ni nk bangga bhasa lain lak..mesti ada yg ckp aku ni x maju kn..haa...jgn tipu..bkan x maju cuma aku nk juga naik taraf kan bahasa melayu ni...xkn la org korea boleh ckp or menulis dlm bahasa diorang sendiri sedangkan kita ni,dok jaja bahasa org..ye dok???(*lau salah,xtau la nk ckp pe..:(()

ok2,aku kat sini bukannya sbb nk bergadoh atau yang sama waktu dengannya..jadi,buangkan segala perasaan amarah yang ada dan kita sambung berpot pet potpet di sini..:))alhamdulillah akhirnya aku dapat gak siapkan pengambilan aku yang tergendala selama 2 sem..lega rasanya bila semua dah siap..pasni dah x yah pikir dah..tol x??walaupun aku terpaksa ambil test kereta 2 kali,tapi berjaya gak..terima kasih untuk semua termasuk la member sebilik (kira,ct, n alng),kawan sekelas(meyra,seha) yang selalu bg nasihat..(trima kasih meyra sbb jd org pertama yg tnye aku lulus ke x tok test ke-2 ni..aku tau,sbenarnye ko x sbar nk aku blanje PHD kn...)

mkn sampai kenyang ye..:))

2 je la yg aku mampu tok potpet kn..:))jmpe d lain masa k..:))

No comments: