Sunday, January 1, 2012

setahun setengah..:))

alloowwwguyz..arini aku  kembali ngan seseme yang di import dari rumah.dah lama resdung x menyerang tapi arini,die menyerang dengan mengganas..alahai..letih eden nk bersin 24jam..tapi nak wat macam mane,die datang tanpa di undang,so terpaksa la terima ngan hati yg paksa rela..huhhuhuhu..

time cuti midterm,banyak kenangan manis yang aku kumpulkan..walaupun seminggu tapi aku happy dan bahagia..nape??? first day sampai rumah,aku g rumah hubby sbb abah wat kenduri doa selamat tok badrun hakim.(adik bongsu hubby)dengan blur tahap cipan nye,aku tolong  ape yang termampu..mula2 datang tu,saudara hubby x tau yang aku ni makwe by..diorang wat xtau je lau aku salam diorang..(ok gak xkenal..lau kenal,haru biru idop aku)tp sepandai-pandai tupai melompat,akhirnye jatuh juga..hahahaha..kantoi gak time kenduri 2 sbb makcik by tanya,aku datang ngan sape..bile aku ckp aku datang ngan by,tros die gtau 1 rumah yg aku ni makwe by..adioss...x leh ckp ape la..mcm2 pandangan aku tgk..ada yg cam x endah,ada yg jeling2 nk terjuling,mcm2 la...
farzana suka mkn cekelat ni..:))

tu kisah time kat kenduri..hahahaha...akhir nye aku balik before acara bermula..ngan muka sememeh nye,aku ajak by mkn Mcd..hohoho..bertuahnye bakal menantu abah..hahahaha..dok x smpai 2 ari kat rumah,macam cerita aku dgr..yg plg terkejut + teruja + takot + cam klakar bile mak kata yg parents by ckp,lagi stahun stengah kteorg nk d tunangkan n 6 bulan pas2,tros je nikah...walaweh....terkejot gedik d wat nye...lau ikot family aku,aku keje stahun 2 baru la leh kawen sbb kumpul wet dulu..tp lau abah nk cepat,mmg maaf la..no bertunang2..(tp cincin ttap kena ada.hehehehe)so smua 2 terserah pada by sbb die yg kne cari duit n aku lak,kne bantu die cari duit..kne jimat2 n berkongsi..:))
camne la by nk harungi detik ni...:)

30dis2011
mlm 2 by wat barbecue kat rumah die..aku yg terlebih excited sampai kul 6.30..sampai je rumah by,by keluar g rumah sepupunye..by ckp,g borak2 ngan mak,knal2 ngan mak..mula2 tu mmg la kekok tp last2 ok dah n aku bersyukur sbb family by leh terima aku dlm family diorg..:))plg terkejut time mlm 2 ble kwn2  abah tnye,sape aku??nk tau abah ckp pe??? 2 la bakal menantu aku..blaja lagi,lau x blajar,dah nikah kan die ngan anak aku..fuhyoo....terbaik la abah..terkejot aku dgr ble abah ckp cam 2..sporting habis..huhuhuhuhu..
korg rase,ape prasaan aku lau tbe detik ni???

k la,cam dah terover lak aku cter panjang2 ni..pape pn,stahun stengah 2 adalah tempoh aku hbis blaja.kira nye aku hbis blaja je,nk d tunang n d nikahkan..tgk la ape terjadi..lau aku jdi bernikah ag stahun stengah,aku akn jemput korg smua yg knal aku..

p/s : b4 this aku x knal n x rapat ngan abah n mak by sbb laupn dah kapel 4tahunstengah,aku jmpe ngan parents by bru 5-6 kali je..dasyat kn..huhuhuhu..but i happy with this family,especially with my hubby cuk bam2..:))

No comments: