Tuesday, March 26, 2013

i am so hot..

Salam semua..ha!!wat muka bosan la tu..amboi,tau la arini aku update lagi..hmm,sentap mak!

last entry aritu,banyak lak aku merepek kan..haa...jgn ingat aku x nak sambung tau..sbb pe??aku punye blog,ska ati aku la senah oi...kau pulak nak jeles overdose nape entah..:P fuuhh,tangan aku wat keje part time ni..sambil menaip,xlupa lak tangan dok mengipas aku yang so hot ni..hot ke?? of course la...baru tau ke jah!ngan kepanasan yg mencecah 40 degree,kau yang x hot pon jadi hot tau..

arau,
aku xtau la jah nape arau ni panas sgt..mandi 150 juta kali *cam tajuk lagu pon ada pon cam x ilang je panas tu..melampau kau jah mandi banyak sampai camtu sekali..hahahah..terauta la pulak..agak2 la nak mandi sampai berjuta kali..lebih baik aku dok berendam dalam toilet tu ha..dah berapa ari x hujan,lau hujan pon cuma beberapa butir je..hujan main lalu2 je,sebelum nak hujan tu,angin kuat yang teramat..rasa cam d landa ribut kat arau..kau x tau senah oi,aku yang beso ni pon xleh nak berdiri ngan statik sbb angin kuat sangat..berterbangan baju kat ampaian tu ha.

roomate,
ha,dekat 3 bulan aku dok bilik sorang2 kata arau ni..tp korang xyah risau la sbb aku dah ada roomate...jeles la tu..:P pangai die ngan aku??sabar la jah oi,aku baru nak citer ni...ala,roomate aku aka classmate aku gak..heee..dah sebilik ngan die baru aku tau die ni pon pale ting tong gak..hahahahaha...yang paling la kan,meh sini aku nak habaq kat hangpa ni,d sbb kan kami ni terover dose rajin la kan,dapat la button sbb bilik terbersih..hahah..kau ada jah!

fasha anis,
amek kau jah!nama kau naik lagi dalam entry aku ni..hahahah..suka lak citer sal die ni sbb die ni lagi ting tong  dari aku..hahahah..*habis la lau die baca ni..kali ni aku nak citer sal patung die..aku xtau la senah oi ni binatang pa..cam lembu pon ada,cam beruang pon ada..korang pikiaq pikiaq sendiri la noh..aku ska ambek binatang die..haa..dok kata aku gila la tu..*ops,awat lak aku cakap utagha ni..*kembali normal..:) aku ske kidnap binatang die ni sbb comel..bagi aku la..lau korang rasa x comel,ade aku kesah?hahaha..

ni la die yang aku slalu kidnap tu..

alamak..penat lak jari jemari aku yang berkuku panjang ni menaip..agpon dah cair otak ni sbb panas sgt..xtau nak membebel ape lagi..ha!!belom terlambat lagi,aku nak tidor..adiyoss...

No comments: