Thursday, March 28, 2013

study week.

salam u ollzzz..ha..awat wat muka terkejut ni..tau la kami ni wat rajin nak update kan..hm,korang perangai camni lak...sentap mak.:(

whatever,
abaikan la korang yg ngah wat muka pelik2 ni..hehehe..title arini,cam yg korang baca kat atas tu la kan..ala,tajuk bese2 je tp isi luar biasa..hahahaha..luar biasa la sgt..wat muka excited ko jah!x yah excited sgt la..tangan aku ni dok gatal nak cerite sal study week ni..nape??sabar la senah oi,aku baru start mukadimah ni..

bosan,
sgt2 la bosan cam lagu stacy tu..aku bosan,dgn bla bla bla...ops,excited lak..hee.. masa study week menghampiri aku yang x berapa nak hampir ni,xyah ckp la..excited cam g holiday..hahaha..melampau sungguh perasaan aku ni kan.bila jejak je kaki kat study week *hyperbola yang melampau kau jah! mula la rasa bosan tahap nak membunuh diri..

stress,
bla bla bla..bile nak habis study week ni..x sabar nak balik umah..lalaalalala..stress kau jah ble x wat pape..dah la stress d tambah perisa2 lain seperti lapar sokmo, bosan tahap hantuk pale kat dinding, menggila ngan wat keje yang gila2 dan lain2..*x larat la nak gtau semua msg tambahan..hahaha. kelas kau senah!semua perisa kau ada..ahakz! pasni aku xde laptop dah..ada lak classmate pnjam tok siap kan keje die.xpe la,aku bukan slalu bukak laptop ni..*ayat pasrah la sgt padahal dlm hati paksa rela..

roomate,
tu die,aku cter lagi sal roomate.kali ni aku gtau nama die ye..Hayatun Syameila bt Adnan.ha..kau ada???hahahaha..minah ni,nampak je kecik besar kecik besar tp lau die menjerit,OMG!!!mau runtuh kolej ni jah!die ni lau anta kat utan,leh idop ganti tarzan la jawab nye..hahah..ampun cik Milo..dok ngutuk kau d sini..xpa2,pasni ang x jmpa kau dah.hee..peace yo..

study,
lepas dah rasa bosan xtau nak wat pe,aku pon start la buka buku..*buka buku ye,bukan muka buku..:P  wat masa ni baru 1 final exam last sem aku berjaya wat..yang lain tu bukan x berjaya buat.-jahat mulut ko jah!- aku baru watsatu,tu yang berjaya wat pon cuma satu..ape dah..pk negative je kalian semua..mencik tau.

bye,
kite jmped lain entry ye..:)) adiyos..

No comments: