Monday, March 25, 2013

merapu merepek..:)

salam u ollzz...alahai mak!lama nye x update blog ni..amek kau!!bukan setakat bersawang mawang blog aku tp dah tinggi2 rumput tumbuh melata..hahahah..tgk ko mak,ayat bahasa melayu aku power x?heee..bile dah dapat update blog n ada idea ni,banyak la nak merapu merepek kat sini kan..pape pon,sabar la u olllzz bace ye..*yg x sabar tu,x yah baca noh..:P

arini aku cuma nak merapu sikit *sikit ke mak! la ye..sepanjang sem ni,x rajin la nak update.setakat bace post kengkawan je..senang  keje mak.hahah..lately ni aku baca post member aku..alahai,nak tunang dah die..syukur alhamdulillah...hopefully x lupa la jemput kteorg ni ye..nak amek berkat sikit * sikit la sgt..lau boleh nak amek banyak2.hahaha..masa kat sekolah dulu,aku ingatkan aku la yg tunang n kawen dulu tp ape kan daya,rezeki x smpai lagi..nak wat camne..yg korg ni pn,xnk sponsor aku ke??hehehe..

xkesah la kan tunang n kawen bile..lagipon aku cam x bersedia lagi nak pikul tanggung jwb tu..cam berat je kan..ceh..cam leh timbang je tanggung jwb tu kan senah oi!! hahahaha..melampau kan..x kesah la.lalalalala...dah la,asyik citer sal tunang je,cam xe citer lain je..ape la pangai..dah merenyam sgt la tu.

next topik,
sem ni aku just amek 3 paper je..sikit kan..ko ada???hahahaha..even 3 paper pon,lau korang tambah,darab,bahagi *jgn tolak,nnti die jatuh..hahahahaha... total kredit hour aku 10..ulang tayang, sepuluh!!!ko ingat sikit ke jah..haa..lantak la..hee..yang penting aku hepy sebab keje aku mengira dan aku x berkira k..smpai ati kata aku berkira..xnak kawan korg..:P 2 paper sal math n aku enjoy lak blaja math ni..haa..bagus kan aku.. amek kau,masuk lif tekan sendiri..*mesti la tekan sendiri,lau x,sape nak tekan kan..tol x??

kawan sorang,
ha..aku cter sal die ni sbb dok suruh aku cter sal die..so aku x kesah la,aku kan baik..hahahha..sila muntah beramai2 ye..uuwweerrkk!!!heee..x senonoh la mak!sebenar nye aku saje nak cter sal die..sbb pe??suka ati aku la..korang xnk baca,x yah la baca..x suruh baca pon..:P nama die, Fasha Anis bt Ismail..amek kau,nama penuh aku letak..berani la aku letak nama penuh die sbb korang x kenal die pon..hahahaha..sorry la Anis ye..:P die ni la yg slalu ngan aku sem ni..ala..sbb g klas sama2 je pon..lau x,x nk pon jmpa..almaklum la,aris kan..sedara mara ngan artis sorang tu.ala..artis tu,sape ye nama die,fasha sanda??haa...tu la..tp nama je sedara,orang nye x pon..hahahah..kena tipu..

dah la,
mengarut la mak..hahahaha..ni je la yang aku nak merepek mlm2 ni..hahahahah..tahun ni aku happy plus2 sbb ada kwn yg gler2 n hubungan aku with hubby busyuk sentiasa ok2 blaka.syg hubby lebih la..muah!ops,mengarut ko jah!hahah.aku cau dlu la ye..adiyos..:))

No comments: