Friday, June 13, 2014

minggu yang melelahkan.

salam uolz..arini aku tersenyum lebar sebab semua test yang ada telah berjaya diharungi..3 ari berturut2,memang osem la kan..semua tu mengajar kite untuk menguruskan masa yang ada sebaiknya..Alhamdulillah,semua berjalan dengan lancar dan test building construction pon dah dapat balek.aiyoo..memang wat neves je lecturer sorang ni.

habis minggu test pada minggu ni.*fuh..lega.. menunggu lak minggu depan untuk menjadi minggu yang sangat melelahkan..sebab ape??minggu depan merupakan minggu terakhir before minggu ulangkaji.time ni semua lecturer nak students wat soalan past year yang berdouble triple banyaknya..ohsem la..
past year building construction,valuation,economy,law & land use.

xpe..practice make perfect.ada sebab kenapa lecturer suruh macam tu..niat die pon nak membantu kite untuk menyenangkan kite gak..just follow it,make it and disscuss it..everything setel..even otak rasa berat untuk buat semua tu,ati rase memberontak tapi lau x buat,kite yang akan rugi.ni dapat relakskan otak pon dah ase terbaik.ooo lagi seminggu nak study week..neves deh..dup dap dup dap rase jantung ni gara2 nak final exam..hahahaha...xpe..lalui nye macam biasa2 je..

ok la uolz.iolz nak behenti disini sahaja..nak bersiap untuk kuar makan..xoxo.

p/s : kuar makan ngan akak tapi xtau nak makan ape..itu la kiteorang..

No comments: