Wednesday, June 11, 2014

krik krik krik..

salam uolz..ops..jap ye..ambek kesempatan nak bersihkan segala mak pak sawang yang bermaharaja lela kat blog ni..adoi,parah ni..dah lama x mengupdate..naik berdaki bersawang blog aku yang x seberapa terjaga ni.

harini xleh nak update panjang2 sebab valuation menunggu giliran untuk di study..ffuhhh..*sambil lap dahi..minggu ni agak parah sikit sebab test yg berderet.almaklumla dah ujung sem,memang habit lecturer bagi asignment + test time2 ngah nazak camni..nak wat camne,kite student kan.just ikot je ape yang disuruh..*nak pandai kan.wink wink (^_^)...

sibuk2 ngan test pon,bile ada kesempatan teman akak,aku xlepas kan peluang.yelaa...peluang datang hanya sekali..*orang cakap camtu.. untuk minggu yang sibuk ni,terselit keindahan yang Allah bagi.sape jangka dapat teman akak untuk 2 hari berturut dan jaga die time die saket..Alhamdulillah..peluang yang tersangat bahagia aku rasa.
tgok malificent..before tu makan dulu dan selfieee..

selasa test building construction, rabu test economics dan esok test valuation..mata nak kata rabak,xkot sebab masih kiut miut ag.hahahah..perasaan dan perasan yang teramat.bak kata si akak comot,susah2 dahulu,senang2 kemudian.kan Allah dah janji,setiap usaha ada ganjarannya.:) as a degree student, aku kena belajar sehabis mungkin untuk yang terbaik..cukup la memain time diploma dulu..jadikan yang dulu sebagai pengajaran.

okey la uolz,iolz nak out sulu..nak study untuk test esok.wish iolz luck okey..xoxo.

p/s : akak comot sekarang pandai merajuk dan bermanja..macam meow2.

No comments: