Saturday, June 14, 2014

weekend in hostel.

salam uolz dr iolz..uitt..gaya nak belagak.hahahahaha..semua ini poyo belaka,harap maklum..kuikuikuikui..pabila bangun pagi dengan niat nak wat soalan past year,jadi la perangai x betol ni..terok la kamu ni wahai penaip!!hahahaha..

minggu ni aku balek rumah lambat,selalu nye time ni aku masih d bawah selimot di atas katil di bilik sendiri tetapi hari ini??aku dah siap mandi + on lappy + bukak soalan past year + menaip blog..baguih hang ni kan..hahahahah.minggu ni aku balek lambat sikit sebab akak keje ari sabtu..ape kena mengena entah??*xsuka akak terkejar2 dtg umah n kuar n keadaan die agak badmood..it mendatangkan kesedihan kat aku..

so arini,aku sanggup dok kolej sementara tunggu akak comot balek keje,lunch d luar n baru balek ke rumah..ha..ha..kan satu jalan tu,senang.soalan past year dah bukak tp sayang,buka blog pada masa yang sama,so memang lebihkan blog dulu la..hahahahhaha..dengan past year yang x terbuat lagi,aku dah pikir untuk makan tengah ari.terok giler perangai aku ni..hahhahahaha..

for this lunch,terpikir nak tapau laksa kat seksyen 7,*sedapnye..meleleh air liur..hahahaha..itu yang ditapau..yang nak di isi di perot,kat restoran bisik-bisik seksyen 7..xtau la lepas ke x nak makan kat situ..lalalalalalalala..ape entah perangai aku ni,pelik2 tau..aku sedar semua itu.. dah mula la aku menggoogle tempat makan,soalan past year x terbuat la ni..

oh giler,tengok gambar pon dah meleleh air liur.sabar la wahai hati.

ok la uolz,iolz out dulu.kagng jap ag semua bnda x setel.susah je nanti..next week lecturer nak semua nye..good luck utk yang mengetest tu..hahahaha.nanti iolz free,iolz menaip lagi okey.

p/s : akak comot balek awai noh..kami dah lapaq sgt ni..kuikuikuikui..

1 comment:

sharky said...

Lamanya tak makan laksa ni....