Sunday, June 19, 2011

i love to cry

hahahahaha......i love to cry...percaya x????kne percaya gak sbb 2 la aku....cam pelik je???x la....bese je bg sape2 pn sbb bg aku,menangis 2 leh release tensyen yg byk dan bersrabut...tp aku ske nangis sal si die...sbb????entah la...aku pn xtau..mayb sbb nye hanya aku n si die je yg tau....hahahahahaha....jgn lak tertanye2 ye..sbb ni adlah khidupan kteorg..:)
aku nangis xde la camni tau...:P

menangis...bg prmpuan menangis 2 perkra biase..ape yg biase nye????prempuan je yg tau..hahahahaha...menangis adlah cara tok mlepas kan smua yg terbuku dlm ati..2 cara plg senang n mudah..tp menangis sgt2 la pnat...jgn lak ingt yg prmpuan ske menangis ni prmpuan yg lemah..mayb btol...sbb prmpuan ni lemah dlm prasaan..terguris skit,mesti menangis..berbeza ngan lelaki...

ape yg berbeza nye???lelaki ni,ego nye tinggi...diorg anggap menangis ni menanda kan yg diorg ni lmah n bkan lelaki...eh???tol ke????bg aku,lelaki yg menangis ni,comey...tp bkan lelaki yg skit2 nk nangis..cubit skit pn nangis...lelaki jnis 2,bg penampor laju2 je...sbb pe aku kta comey????sbb lelaki jnis cam ni senang d fahami n d dampingi..diorg x la pendam prasaan + dendam,n kte leh nmpak beza lelaki jnis ni n jenis yg ego..berbeza kot....korg alami la sndiri....

k la....aku nk msj ngan dak cuk bam2 aku ni...c u next post...posto2...hahahaha...
just 4 my bam2..:))

No comments: