Tuesday, June 21, 2011

posto-posto

ha....ape kabar smua.???mlm ni aku nk cter sal wet n ape yg aku ske sal wet..nk tau????lau x nk tau pn,aku still nk gtau..hahahahaha...perkara pertma aku ske sal wet ni.....bau die..ag2 wet bru n bru kuar dr ATM or bank...mmg terbaik la bau die...aku ngan tanpe segan silu nye mencium bau wet yg aku ske 2...waa...leh gler bau wet lme2..mmg terbaik la...hahahaha..

aku mata duitan???
korg ase camne???x caye aku mata duitan???aku ngaku,bahawasa nye aku adlah seorg yg mta duitan..x kn x caye ag....aku ske gler ngan wet..tp xde la sbb wet,aku sanggup wat pe je...tp la kan...lau ad org yg x ske wet,mmg tipu la 2..sbb pe???wet 2 la yg kte gunakan tok bli mkanan...lau xde wet,camne nk idop???ce cter kat aku...ad yg kta,cinta adlah segala2 nye..leh idop ngan cinta..tp korg pk lebih ke hadapan x???ngan cinta 2,korg leh bli ape???nk bg ank + bini + istri makn pe???bab ni,renung2 kn dan slamat berfikir...

nk wet manyak2...huhuhu....tp ayang x nk by manja kn ayg ngan wet..sal wet,cam biasa la..kite kongsi sme2..kn busyuk..:)
dah2..x mau cter sal wet ag...org leh gler sal wet,sanggup wat pe je tok dpat kn wet..tp lau leh,cri la wet gne cara yg halal...bg ank bini mkan,biar la yg berkat..msg2 dpat phala..tol x....

No comments: