Thursday, June 9, 2011

manyak nye msalah...

allow kwan2...aku ke blog dtg membawa 1001 msalah..hahahahaha..cam hobi aku je kn..huhuhuhu...d sbab kan mslah ni la aku kne ubah perancangan awal aku..tp hubby support aku,so ok la...hahahahaha..:))agak terkejut ble beah kata wet PTPTN kne tolak RM1000..manyak kan....ini la yg menyebab kan aku menukar prancangan awal aku..sgt2 sengal..hahahahaha......

camni la aku skrg ni..:((
susah kn lau idup xde wet..hhmmmm....smua nye leh tergendala d sebab kan wet..cth????x kn x tau kot...lau x tau,mlampau la 2...huhuhuhu....lau pn org kta leh idop hanya dgn cinta,tipu je 2...lain la lau cinta kpd ALLAH.tol x kwn2...hmm,betol3...zaman skrg ni byak gne wet..lau leh,jmat2 la gne wet laupn wet PTPTN...slalu nye yg x jmat ni lau mak bpak sara + ptptn..2 yg blanje sampai lupe diri 2...1 ag,jgn la gne wet ptptn 2tok mlancong..time wet manyak,smua rambang mata..tp lau wet dah hbis...x dapat den nk menolong.....so,ingat la....wet 2 sbahagian drpd idop kite...tol ke????renung2 kan,dan slamat berfikir.....
x leh ltak wet manyak2...nnti korg amek..hehehehe...



k la kwan2..cmpai cni je blog membosan kan ni....trimas..hahahahaha...

No comments: