Wednesday, September 21, 2011

21 sept 2011

HePy BeFdAy hubby....smoga pjg umur,d murahkan rezeki,d permudahkan sgala perkara n smoga cinta by kat ayg x kn pudar...

alloowww smua..arini aku menyemak ag kat blog ni..entry kali ni agak special skit sbb ianye khas untuk my hubby(muhamaad hafizuddin bin samsul)arini genap la 21 tahun umur si dak bam2 aku 2..hahahaha..hubby dah tua..:P.tp xpela,cpat tua cpat kawen.kn by.:)) same cam thun lpas,thun ni aku x pat celebrate befday die sme2 ngan die..aku still ag kat arau..(sedih doe)
hepy befday hubby..sowi,ayg xpat bg pape2 wat mse ni.tnggu ayg blik ye..:))

arini hubby ngadu ag sal kaki die..by kata sakit sgt2 n aku risau gler lau tau by sakit..hubby kne kuku cengkam n dah trok pn kondisi ibu jari by 2..xpe la by,blik nnti ayg tman by g klinik n buang kuku by 2..ayg x sangup tgk by saket n kuku by yg asyik darah je 2...n ayg akn jaga by smpai by sembuh..

hubby kne ag trok dr ni..
 pape pn ayg doakan by akn sembuh n x saket2 ag..ayg sntiasa d sisi by n tmankan by lau ape pn yg terjadi..ayg akn tnggu ag 4 thun tok by masuk meminang n kite nikah..ayg nk idop ngan by smpai ble2..ayg tau yg ayg x leh mengharap sgt tok bhagia slamanye..almaklum la,lidah lagi tergigit ni kan pula org yg bercinta..tp ayg akn sntiasa menghadapi sgala dugaan n rintangan bersama by..

No comments: