Tuesday, September 20, 2011

2.16 am

allowww korg..waa..smangat nye aku update pepegi bute ni...pe cer???aku pn x tau r...otak ngah full ngan information sal hartanah n menunggu tok d muntah kn esok ptang kat final exam paper CTU262.hahhaahahahaha..pepagi bute cenggini,otak aku cam x btol je..hahahahaha...ok2..aku xmau merapu memanyak..

tok pengetahuan korg,minggu ni student diploma uitm ngah pecah pale bce bku smpai 3 4 pagi termasuk aku..aku???xde la smpai 3 4 pg..cam batak je...bce bku ke wat bku..hahahahaha..roomate aku dah tdo...wa takot berjaga sorg2 ni...huhuhuhu...aku ni pn sem ni bwu menggatal nk study smpai pepagi buta ni..saje nk feel suasana mlm..hahahahaha..i like..mta x than doe...cam than batu besar dr jtuh je..hohohoho...aku x than..leh mati ooo....tp x pe..x yah stress2,lau stakat tertekan 2,normal la...kata dak u...tol x...
korg jgn smpai camni lak..x lrat aku nk jge korg nnti...:))

cter sal study dah hbis..meh aku nk gtau korg tp jnji jgn jeles tau..aku balik 28/9/2011 kul 1130 d kangar..korg jgn mrah aku lak...aku x mintak pn tok blik awal..hahahahaha...(koya..wat muka x berslah lak.)
sowi la wei..hubby aku dah tnggu aku kat umah..cian die berpisah ngan aku slama sbulan...ala bucuk2..ayg blik nnti kite g mkn MCD sme2 ye...cam bese,bucuk yg blanje..hehehehehe..so cuti sbulan ni xde perancangan pe cme aku nk coklat n mkn...nk mkn cme2 ngan by...rindu nye..:((tp jgn lak pk yg aku ari2 nk coklat..leh bertmbah gmok tau x..dah r nk krus pn pyah..aishhh...xpe..nk cekelat gak..:P
by..ayg nk cekelat yg ni tau..:))

lmbat nye mse berlalu..ble nk blik ni...rase2 nye bantal kat umah 2 dah memanggil2 aku dah...ooooo....nk balik ooo..hahahahaha..dah srupa tarzan da...hahahahahaha...k r..x than mta eden  ni..cian lak die terpaksa buka sbb nk update blog ni..hahahaha..lov u la mata...esk aku bwak ko g jwab exam ye..hahahahaha..slamat tdo tok smua blogger..
nite hubby,,mimpi ayg k..:))

No comments: