Wednesday, September 7, 2011

perkara yg aku x ske

slamat mlam smua..arini dgr ag aku membebel ye..hahahaha..mlm ni aku nk gtau ape yg aku x ske...kite tgk ye kot2 ad bnde yg kite sme2 x ske...kan ad kimia gitu..hahahaha..

1)lau ngan by
bergaduh.
x bercakap.
kena marah...

lau dua2 ni terjd,cam gelap je dunia ni...sunyi tanpe die..tp.....
mula la terbit rindu yg menggunung..
kdg2 kite x sdar,slalu kne marah sbb die syg kite...nk yg terbaik tok diri kite..lau gaduh pn,biasa la...lidah pn ag tergigit,tol x...tp gdoh pn,gdoh2 manje..pas2 elok blik n rindu2 lak..tp plg x leh bla lau die tbe2 je diam..aku mati kutu oi...aku asyik ase yg aku ni slah je,sbb 2 die diam laupn aku x slah pape..aku kn jnis x leh dok diam so ble busyuk2 aku ni diam,glabah thap mleleh air mata la...nk wat camne..2 la aku...pape pn aku arap hbungan kteorg ni kekal smpai aku dah xde kat dunia ni lagi...biar la cme die yg menjadi suami aku nnti...
nak gak bernikah n btal air sembahyang camni..
ada brg hantaran camni...
naik pelamin..
g honeymoon...
smua 2 aku nak...impian aku ngan dak busyuk 2....
k la....nk smbung study,bye2..

No comments: