Tuesday, February 7, 2012

about me..:))

alloww kwn2..arini aku nk cter sal aku..mesti korg tertanye2 aku ni camne org nye..tol x??x tol...hhmm...xpe la..tp aku still nk kongsi sal aku..aku ni x la baik..serius aku ngaku sbb 2 rmai xske aku..:P dan sbb 2 gak aku xde kwn yg leh sma2 ngan aku tok mase panjang..hhmm,nasib la badan..

first thing yg aku x ske adalah x tepati masa..memang la ku pn x olwez on the time tp skurg2 nya aku sentiasa nk tepati masa.sbb pe??abah dah ajar cam 2..abah kata 'biar kite tnggu org jgn org tnggu kite'.tp kan abah,lau kite asyik tnggu org je,cam mlampau la..kite je yg on the time sedangkan org lain selambat2nya..dah mcm bodoh je nk tnggu lama2..(dulu by slalu dtg lmbat lau jnji nk dtg n die pn kne marah ngan aku sbb x tepati masa.)lau hubby aku pn aku marah,ni kn pulak org lain..*tp ada yg xphm2 gak..ske melambat2 kan masa..saket ati plus2 tau..

second thing is aku bukan laorg yg ske minta maaf face to face or menukar panggilan dgn org.(cth:org 2 bhasakan diri die nama n org lain ckp ngan die pn bhasakan diri nma tp aku,sori la..aku adalah aku)aku xtau la camne nk hipokrit sgt2 ni..n aku x ske ngan org yg hipokrit ni..

thirdly is aku terasa tp aku diamkan je..n org x phm pn aku cam 2..eeiii...sakit ati gler..sometimes they don't ask me just the other..aku ni sape..*kpada yg terlibat,sem dpan aku xnk sebilik ngan korg...biarla sorg2 drpda menghadap muka hipokrit korg 2..

k la..smpai sini dulu..:P

No comments: