Saturday, February 18, 2012

rindu seluas lautan..

alloww..arini aku dapat update ag sbb cam ne entah aku dapat connect ngan wireles..slalu nye x pat connect sbb masalah problem yg aku x tau..hhuuu...malam ni aku try nk ciapkan asignment karto yg x ciap2..heee..mlas nk wat sbenarnye..:P

dah lama rasa nye x balik rumah..entah ape dah jadi kat rumah 2..hhmm,abah kata bilik aku dah nak siapx tau lak camne rupe nye..tp bilik 2 aku x gune sbb aku kne gune bilik aku..sbb pe??sbb akak aku nk pindah slangor balik...:))so die gne la bilik 2 ngan suami n anak die..aku x kesah pun sbb aku jarang kat rumah..lau kat rumah pun,tdo merata2.heeeee.

hhmmm...aku nk balik rumah la..nak jumpe dak busyuk tp study week pun ada test,so xleh balik la...sedih..:((hhmmm...dah lama x jumpe dak busyuk...nak wat camne,dapat blaja jauh2,xpat la jumpe slalu..nasib baik cuti sem lama ckit..2 bulan gak la aku ada kat rumah lau pn aku ada praktikal kat Jupem.aku amek tempat praktikal yg dekat ngan rumah, Jupem seksyen 6..haaaa....ulang alek rumah jew..:))lau dak busyuk cuti,mesti die teman  aku lunch n balik keje..hahahaha..i like banyak2..:)))

p/s:bile hati dah sayang,lautan api pun sanggup d renangi, gunung ganang sanggup d daki..:))

only u and me..<3

No comments: