Thursday, February 23, 2012

stress la camni..

alloww semua..arini aku berkesempatan nak update blog ni..ni pun guna laptop orang..laptop aku xleh nk connect ngan server..ape masalah problem entah..stress!!

2 stress tok arini,yg sbelom2 ni lagi la banyak..ngan assignment yang berlambak2,report yg bergunung2 and yang sama waktu dengan nye..:P  paling x ske lau time stress ni ada lagi orang yg tambah stress 2 jadi berganda2..alahai..camne la nk idop ngan keadaan camni..

arini by x keje sebab die x sehat..cian nye la...stiap kali aku jauh ngan die,mesti die sakit..(kawin cepat cikit la by,leh ayang jaga by..:)))aku arap by cepat la sembuh..x suke tengok by sakit, rasa cam ayang pun sakit gak..

aku arap before study week ni, aku leh ilangkan semua stress aku ni supaya aku leh blaja tok final exam nanti.and cepat amek exam,cepat la balik and jaga by busyuk 2..

p/s:busyuk2 pun,garang cam singa..:P

No comments: