Tuesday, February 14, 2012

tension + stress + tertekan

alloww smua..lme nye aku x update blog aku ni..hahahahaha...lama ke???lamo kot..rasa cam dah berdebu blog ni..arini maybe aku buat entry panjang sbb slama aku x update blog ni,byk benda yg berlaku..benda yg menyakitkan hati lak 2..oo..stress!!!!

hhmmm,first at all,aku nak habaq kat hangpa ni..ada la member aku ni minta aku ngan die 0-0..aku xckp pe la sbb aku byk sgt sakit ati sbb die..lau die??aku xtau..smlm member aku ni asyik tdo je n dlm kelas pn nktdo..lau lelaki,leh trima kot tp ni prempuan..sjak2 kwn ngan die ni,tgn aku rasa cam laju je nk tampar org..b4 this,stiap kali die minta maaf,aku cam xpk dah ape yg jadi tppangai tetap xnkubah kn,sori 2 say la...sambung yg cter smlm..aku ni xske tegor elok2 sbb die xmkn dek saman so smlm time die tdo2 dalam kelas,aku sindir die..die kata aku jeles..xkuasa la nk jeles ngan pangai buruk ko 2..dah 2,die kata 2 hak die..k fine!!!hak ko,pasni sori 2 say la,memang aku xkn tegor lagi lau pun benda 2 salah..ko pk ko kapel,cam dah ckup bgos la??!!!pk sendiri la kwn..

aku xtau la npe aku menyampah sgt ngan pangai die.dulu die kata x ske tp last2 bnde 2 gak d wat..dulu kata xminat tp benda 2 gak  yg skrg ni die cari2..org ske koberubah tp aku xske sbb aku yg slalu tgk ko..aku tau smua yg ko buat..cam hipokrit pn ada..org lain x rasa tp aku yg pendam rasa..aku sindir2 ko,nk wat ko sedar,nk tolong ko tp camni ko blas???hhmm,bgus la..hubby kata,pasni xyah amek tau dah..org xnk dgr,xyah amek pusing..hhmmm,ayg try ikot ckp by..kdg2 aku rasa,die ag dasyat dr memberaku kat skolah..kat skolah dulu,ag bgus kot..laupun msg2 sindir menyindir tp diowg tgk balik sindiran 2 n ubah diri masing2..

aku bkan nk ckp yg aku ni baik,bgos or what so ever cuma aku menyampah ari2 wat pangai yg sama..tdo lambat tp keje xwat..aku harap,aku still leh sabarsbb aku takot 1 ari nanti aku maki die spuas ati aku..sabar dah makin xde ni...ni la sbar aku yg plg baik sbb sblom ni,smua dfah menangis sbb aku marah ngan aku..skurang2 nya diorg tau nk ubah diri diorg 2...

k la,sbelom aku naik angin ag trok,aku stop kat sini..c u kat entry akan dtg n doakan aku spaya x post entry camni lagi...":((

1 comment:

Anonymous said...

aq tw ko ckp sal aq...aq un xtw...jujo aq ckp aq un xtw pe jdk ngn aq skang...maaf bab cam x amek kesah pe ko tego...aq pk je mende ko ckp tuh...ntah,,aq un xtw nak start dari mane...yang mampoo aq cakap..aq mnx maaf cgt wat ko makan aty...maaf...