Wednesday, May 7, 2014

Si Hulk

salam uolz.hahahaha..dalam kelas lecturer terchenta..terchenta la sangat.. sementara lecturer x masuk lagi,aku pon gatal2 la nak menaip dan sebagai nye..almaklum la wifi uitm kan..guna sebaik2 nya..yeeaahh!!!*aku bayar yuran on time k

tengok tajuk aku..mohon tengok beramai2 k..tengok je tau,jangan nak pikir2 lak sal tajuk tu sebab ni ha..aku nak citer ni..hahahahha..lau tengok citer incredible hulk, si doktor tu akan jadi hulk bile die tengah marah..haaa..tu lau dalam citer tapi akak aku ni,die akan jadi hulk bile die dalam kereta..taiko siot wa cakap sama lu..tapi xde la die berubah kaler jadi wane hijau..lau otak die jadi biru,itu kebiasaan okey..ops..

entry bertitle macam ni pon sebab pagi ni akak cerita mengenai si savvy dan si lori..si tuan savvy akak macam biasa la,lau drive je mesti nak mengamuk..almaklum la,hulk kan.di sebabkan si mini hulk ni memarah terhadap tuan puan kereta lain,die nyaris2 excident okey..hebat lak tu nak excident langgar lori..clap your hand..lain kali wat lagi k. dah berbuih nasihat si akak ni tapi degil die 2x5 je ngan aku..memang padan la kami ni..

entah kenapa aku suka hulk..hahahaha..
hopefully lepas ni akak lebih banyak kan selawat dan istifar agar sentiasa tenang time drive..die yang drive,aku ni yang 50% lebih risaukan die tu..lau dah mengamuk dalam kereta,aku kat sebelah ni pon kena sekali..lempang laju2 pengguna jalan raya yang x pakai akal ni.. excuse,wa pon pengguna jalan raya okey dan di sebabkan tuan kereta yang nyawanya 9,suka sangat mengacah2 nyawa si biker yang hanya ada 1 nyawa..kadang time ride memang rasa nak je langgar kereta2 yang dapat lesen free ni tapi x mampuu sebab nyawa aku ada 1 je.

 need to stop here..dah panjang menaip tapi si lecturer x masuk2 lagi..aish..x paham betol..jumpa lain kali k.xoxo..

p/s : malam tadi tengok avenger dan aku request hulk 1 kat roomate..omey angat hulk tu.

No comments: