Sunday, May 4, 2014

Today's story..

salam uolz..harini aku berkesempatan untuk menaip dan menaip..fuhh..dapat menaip setelah kembali ke uitm..almaklumla wifi free..:P sebelom memulakan storie morie harini,jom reramai sedekahkan al-fatihah kepada arwah Matsin bin Tubi, pakcik aku, yang kembali kerahmatullah semalam pagi..al fatihah...

before aku balek ke uitm,akak ajak keluar..*muka tersenyum2 bila akak ajak keluar.. pagi2 aku n akak g giant sebab nak makan Ah Cheng laksa..hehehehe..dasyat kan kiteorang ni,minggu ni je dah 2 kali makan laksa..hahahha..kalau boleh nak makan hari2..hahahaha..terbaik..yang paling d sangka nye, niat nak g makan laksa tapi g singgah beli sushi kat giant..mak aih..manyaknye makan cik kiah oii...

dah niat awal tu nak makan laksa kan,so memang bantai laksa..osem doe,asal nak ganti pose je,before tu mesti ada je benda yang wat kite nak makan n makan.

wwweeeuuuwww...xdapat ah cheng,dapat pak li asam laksa pon okey..hehehehe..
xlupa gak sushi sotong tu..hahahaha..akak habiskan sushi dan aku habis kan laksa..memang osem la kan..yeay!!!i like..:)

nama die,chuka idaso..sedapkan nama..rasanye pon sedap..:)
dah kenyang2 tu,akak tibe2 g tempat orang wat cendol..mak aih..makan lagi..memang best la.hahahaha..harini rutin kite hanya makan dan makan ye..mohon makan semua..

ni gambar hiasan..yg realitinye dah masuk dalam perot.akak makan cendol pulut,aku ni makan cendol bese je.
lepas makan cendol,aku ngan akak singgah ke tesco lak.before turun tu sempat lagi ngap egg tart..sangat terok okey..semua nak makan..hahahaha..

dua orang makan habis 2 biji ikey..sedangkan dua2 dah makan ngan banyaknye before tu.
balek rumah ngan senang ati sedangkan baju x kemas lagi tok balek ke uitm..hahahah..sangat terok okey.balek tu,aku ngan akak ngan emak,melipat baju yang sebakul tu..thankz akak sebab lipat baju mak abah..:)muah lebih. siap kemas semua,behenti jap kat subway.roomate nak makan subway so aku pon beli skali..makan lagi..hahahaha..

roomate makan chicken slice,aku makan meatball.
ok fine..dah makan yang banyak and akak suggest makan cheese tart lak..bluebery uolz..hahahaha..dasyat la akak..memang terbaik..

mujur ada 1 je..n aku pon x nak makan ag dah..bb subway menunggu..hahahaha..
ops..dah penat nak menaip..hahahahaha..aku menaip lain kali k..love u all..xoxo..

p/s : thankz akak untuk harini.love it..:)

No comments: