Saturday, May 10, 2014

Xboleh tidor.

Salam uolz.malam ni aku xleh tido..1001 macam perasaan ada..masing2 perasaan yang membuat jiwa dan hati x tenang..keadaan macam ni la yang menyebabkan mata mengantuk tp tidornya lambat lagi..

D sebabkan xleh tido,aku on lampu bilik dan saja terangkan bilik..*kalau abah tau,mau kena marah..aarrgghh..aku x kesah..lau gelap tp xleh tdo,kna guna inisiatif lain la..betol x??

Dah time2 boleh nak tido ni,dan2 la dua2 tapak tangan gatal dan naik merah..kenapakah??aku dah x mampu la nak lyn 101 penyakit ni..mata xlarat celik ni..

Tadi nampak cheese cream..niat nak wat kek tapi bila tanya akak,jawapan die wat aku sedih..so abaikan..bile entah aku nak try buat cheese cake tu..adoi...

Harini ari jadi abah,selamat ulang taun..(^_^) mak cerita,masing2 wish n call tapi mak x petik nama aku..hahahaha..aku x wish kot..tp aku beli kek..tersenyum abah tengok kek aku beli..*suke lettew..

Actually cuma aku je yang suke beli kek time arijadi abah sbb jimat..befday abah sekali ngan hari emak.okey la..1 kek tok 2 orang yg spesyel.kan...dua2 dapat,xde la gadoh..

Ooo mata dah anta signal minta pejam..aku tido dulu uolzz..xoxo..nite..

p/s : akak tertido la tu..tibe2 ilang dr wassap..

No comments: