Saturday, March 22, 2014

A day travel to Arau

salam uolzz..hamboi penatnye cik kiah harini..jalan jauh2 uolzz...dari meru ke uitm merbok dan meneruskan perjalanan ke arau..ffuuhhh!!!mau patah pinggang cik kiah ni..tapi xpe,malam ni sama2 la cik kiah dan kakakya terbongkang..kuikuikui..

sepanjang perjalanan ke uitm merbok dan arau ni,alhamdulillah kerana semuanye baik2 sahaja..aku dan akak masing2 mainkan peranan bile rasa diri nk kecundang..hahahaha..bapak penat wok....*padahal aku dok tepi je..kuikuikuikui..

thankz a lot kat akak sbb die byk toling aku..die yg drive dr rumah sampai ke arau dan die yg byk layan kerenah aku yg x betol ni..*sayang lebih la..muaaahhhxxxx!!!!kteorang bergerak kul 7am tp singgah breakfast mcd kat puncak alam dlu..dekat sejam dok makan n makan..heeee...

kul 8am kteorang gerak ke arau...yeeehaaa!!perjalanan bermula...stok makanan dalam kete dah banyak,air pon banyak,mmg suka suki la..hahaahaha...sepanjang perjalanan,x habis2 bercerita pengalaman dan masalah..memang osem!!QUALITY TIME!…

sampai uitm merbok lau tak silap dalam kul 1230 or 1 ptg dan cuac kat sana sangat2 pnas..teros terbayang si arau..time tu asyik pk ais je..heeee..*melampau kan..akak jmpa kawan2 die dekat 3-4 jam gak la.kul 4 lebih baru gerak ke arau n sampai arau kul 630 or 7 ptg n tros cari motel kat taman sri wang..1 malam hanya rm60 dan bilik nye memuaskan hati..mmg terbaik la..

ni spatotnye entry yg d publish time aku sampai arau tp x de kesempatan lak..so aku siapkan dan publish arini.hehehe..ok la,nak cau dlu..bye uolz..

No comments: