Wednesday, March 26, 2014

HapPy BiRthDay SiStEr ComOt

salam uollzz..fuhh..berjumpa kite lagi ye..nak wat macam mane,aku ngah free time2 macam ni..so makin banyak la yang aku update dan makin banyak la yang aku x terupdate nanti..heee..harini aku keluar makan ngan akak..kesian die,ngan muka x larat nye n aku x suke tengok die macam tu..almaklum la si akak comot aku tu jenis budak yang hyperaktif sikit dan tersangat kuat menyakat sampai aku x larat nak layan.

esok 27 mac 2014, so she will be a birthday day for the whole day..weee..*campak bunga rampai tinggi2..motif??hahahaha..maybe cam kebanyakan budak2 kecik yang tibe hari kelahiran die,mesti si budak akan saket dan selalu menangis..tu la yang jadi kat akak comot aku ni..alolololo baby adik ni..kuikuikuikui..mau aku kena buli pasni..hahahahaha,kesah lak aku..:P

eh eh,sepatotnya aku xde la merapu banyak2 sangat tok entry kali ni..aish..bile dah menaip,ke laut a cerita aku..hahahaha..

HapPy BiRThdAy Akak CoMOt..27 mac 2014.



selamat hari lahir akak..hopefully esok dapat dinner bersama..lau x dapat,xpela..sabtu kan ada..wink wink..semoga sayang kami xkan terputus dan berkekalan sampai akhir hayat.die la akak aku dunia akhirat..amin..:)

ops ops ops..dah terlampau panjang lak entry aku ni..aku stop dulu ye..love u all..XOXO,lots of love..

*p/s : nak makan kek!nak makan kek!!nak makan kek!!!!!

No comments: