Tuesday, March 11, 2014

travel to Arau

salam uolz..*dengan hati berbunga2 aku bagi salam..hehehe..mane x berbunga2,nak ke Arau ngan akak terchenta kan.*sambil mata jeling ke atas dan tangan kat bahu.

13/3/2014,
lagi sehari je nak travel..hehe..travel with sayor dan empunya sayor n this is the first time aku merangka budget dan menggunakan duit sendiri tok ke Arau.*selalu lau naik bas,minta duit abah je la..kuikuikuikui..xlama pon aku ke Arau kali ni..mayb 2 ari 2 malam je dan niat ke arau just tok wat clearance.orang lain dah siap buat cuma aku je yang x buat2 lagi..hehee..bz la kata kan..*eerrkk??

sambil menyelam minum air..hehehe.dah alang2 g arau ngan akak,ape lagi nak buat kalau x berjalan2 dan menggemokkan badan..hahahahaha..i like!!cam bese la kan,bajet g sana,kteorg share2 je..*lau x,mau ggt jari pas balek dr arau tu sbb duit sudah habis..hahaha..alhamdulillah,akak pun x kesah nak share bajet bersama.*muahxx bebanyak kat akak.

hopefully perjalanan kali ni selamat dan bahagia..<3
before ke arau,kteorang plan ke Uitm Merbok sbb akak nak jmpa kengkawan die dan die nak lepas rindu kat tmpat die blaja tu..*its ok akak,nnti adk tolong capture a lot of pictures okey!!

pasni aku akan cterkan pengalaman sepanjng perjalanan ke arau k..eh eh,dah msuk waktu Asar,solat dlu jom..XOXO,bye bye..

p/s : x sabarnye..*sambil menari x tentu hala..kuikuikui..

No comments: