Tuesday, March 25, 2014

Degree's Life

salam uolz..arini aku ada masa yang terluang sikit tok update yang tak nak update sangat la..almaklum la aku bukan yang ber up to date gitu..so sekadar bese-bese sudah..hehehehe..arini dah masuk minggu ke 2 aku bergelar pelajar..perasaan??bangga,berbesar hati,terima kasih la kat mak pak yang kat umah tu..ceh..gitu kau perasaan ye..perasan je lebih..

actually aku rasa bese2 je dan macam lambat sikit nak adopt ngan semua ni lebih2 cik Mam melawat aku mase first day aku sebagai pelajar..sedih gitu..korang ape tau,sekali cek kat klinik,ha amek kau!39 wokey..bukan sikit ye tp agak la suhu tinggi camtu.aku ni wat ape jer sampai panas melambung2 ni..aku pon xtau.

redha + pasrah + relakan jiwa..macam lagu hazama gitu..relakan jiwa u..mane x rela,kena menapak ke kelas ngan keadaan yang lemah gemalai dan serupa xde tulang tu.penat kau jah dan hanya bertahan selama 2 hari je.hahahaha..lagi 2 hari aku kat rumah dan goyang kaki.malam ke 3 kat uitm ni aku dah merengek kat akak gemok + muncit + comot + senget,merengek2 nak ikot die balek rumah..xlarat oo...urat2 aku dah main belit2 dan otot2 aku dah main tolak2..saket oo...

hari ke 2 dn minggu ke 2.
nama : Anny Noor Faiza bt Ahmad Abdullah
program : sarjana muda pengurusan hartanah
fakulti : senibina perancangan dan ukur

alhamdulillah dapat sambung kos ni..even die kos baru n blaja bnda baru dalam idop aku,insya allah aku dapat adopt smua tu..ok la uollzz..xlarat dah menaip panjang2 ni,mata pon dah berat semacam..see u in other entry..xoxo.

*thankz akak sbb paksa adik tok sambung degree dan sentiasa bersama adik time adik susah dan senang.hopefully our love will be forever until jannah and we get our best partner ever untill jannah too..insya allah adk akn sntiasa bersama akak selagi adik mampu..xoxo.

No comments: