Thursday, March 6, 2014

mood : sentap

salam uolz..arini berkesempatan lagi menjengok blog yang x seberapa ni..hahahaha..xkan la nak wat blog yang havoc havoc lak kan..watlek watpis sudah..*untuk kegunaan sendiri je pon..

pepagi ni gatal tangan lak dok scroll tweet orang..last2,sendiri sentap.hahahahaha..nak wat camne,redho je la..*dah tau orang x suka kite,kite xleh paksa..ye idak?? actually,bukan pasal ni aku nak cerita.mula dah tu topik die..*kesah lak aku..

terkesima,
tu yang aku rasa sekarang ni..why??why??why???sbb aku kaum yang sama dan aku rasa cam x patot kaum sejenis aku buat camtu..*dont judge book by its cover..ceh..nak berspeaking lak pepagi ni..ops..tp pepatah ni memang kena at batang hidung sendiri.hehehe..3 tahun hidup jauh dari family + beberapa bulan hidup sebagai orang yang bekerja,tapi ni la hakikat nya..

ops,bukan nak mengata atau mengutuk tapi its the truth.wanita zaman sekarang,sanggup menghabis kan beribu ringgit tok mencantikkan muka tapi sayang,muka je cantik sementara kelakuan dan perangai???ramai dah aku jumpa mereka yang seperti ini.malu nak mengaku tapi itu la kenyataannya..

nowadays,orang suka berkawan ngan mereka yang hipokrit dan yang sama waktu dengannya..aku??kawan je ngan sesapa tp lau kau x suka aku,cukup setakat tu je..ni tidak,sampai mau perli + sindir kat twitter + facebook + so on.ops,muka dah cantik tp ayat....nauzubillah..

hidup ni cuma sekali..sekali kite wat camtu,10 kali ganda pembalasannya..memang sekarang nampk bahagia je sebab orang sekeliling menerima tapi akan datang??your age,more than twenty..sepatot nya pemikiran pon kena macam orang yang berumur 20tahun ke atas..*dah layak kawen kot..

hahaahaha,
tapi tu la kite..tol x??pengalaman hidup mengajar kita seribu erti.tapi,kalau kite x suka orang buat kite camtu,kite jangan buat kat orang..hidop ni kan macam roda,x semestinya kite sentiasa d atas.*Allah kan Maha Adil..

ops,
macam dah berjela je aku taip..kuikuikui..need to stop,lau x,memang x berasap dapur tu..hahaha..

*p/s : even kita tak buat orang macam tu tapi kita still kena macam tu,dont worry..janji Allah tu pasti..XOXO..

No comments: