Wednesday, April 30, 2014

Last minit..

salam uolz..weeehhuuu..harini i loike nak mengupdate kat makmal komputer uitm ni ha...rajin kan aku tok menaip bagai..hahahahaha..kelas xde kan,so gunakan la segala kemudahan yang ada ni sementara kelas d cancelkan last minit..haha!!!memang suka kan..*separuh pitam aku jalan,last2 kelas cancel time peloh dah hilang dr badan..haram J betol.. lecturer mohon gadoh  betol ni..aargghh!!!aku wat stress pagi2 ni..

last minit last minit last minit.
ni benda yang aku paling x suka even aku ni pon tergolong dalam kumpulan ni.hahahahah..tapi just study and buat kerja last minit..bila membabitkan masa,aku akan selalu on time..pantang ye lau orang yang x on time ni..rasa macam nak belasah je sorang2.*tapi ngan akak,aku selalu lambat dan lengah2 kan masa..ngan akak je okey..sebab time tu mood gewdik2 nya muncul. terciptanya tajuk ni sebab lecturer sorang ni la..cancel kelas last minit sedangkan kiteorang dah ada dalam kelas..wwuuaarrggghhh!!!dah la ngantok tahap biawak goreng ni.

keadaan aku sekarang ni..
semalam semalam semalam...g jusco ngan akak sebab nak cari seluar adik comel die nie..*wink wink..gitau akak yang aku dah kenyang tapi sampai jusco tu,semua benda aku nak makan..last2 aku merengek-rengek minta ah cheng laksa..untuk penjimatan yang maksimum,kteorang kongsi je 1 mangkuk..jimat kan..baru la laksa tu habis..:)kiteorang lau datang perangai giler2,boleh wat drama kat khalayak ramai..almaklum la,masing2 giler kan..hahahaha..*tapi yang paling giler akak la..sebab..die kan akak..  paling kelakar time turun eskalator nak g ke mcd..aku punye la berposing x ingat dunia sebab dok pandang n kacau akak,bile pusing tengok bawah,ada mamat ni dok tengok je..*ok fine!!aku malu.. ni semua salah akak..dah la akak suka mamat tu..wweeeeee..hahahahaha..
1 mangkuk kongsi 2 orang..sukeee..:)

dah habis makan laksa tu,dok berjalan2 tanpa pedulikan jam d tangan..hahahahah..last2 balek lambat.sambil berjalan tu,dok jeling2 baskin robbin gara2 nak makan aiskrim bubblegum..hahahahaha..terok punye perangai kan.tapi ape kan daya,xde aiskrim flavour tu,,sedih oooo..but yesterday, we bought a lot of foods..x paham kan..tapi tu la kiteorang..:P

semalam cari aiskrim bubblegum kat baskin robbin tapi xde..sedih ooo.

ok fine.dah berjela aku menaip dan member2 pon dok bising sebab aku dok upload gambar makanan..hahahaha..they said i'm hungry..sedangkan aku dah makan benda2 ni semalam..mohon la ye..:P need to go..see u next entry..

p/s : akak semalam kena rasuk ngan pirana spirit..keje nye dok gigit aku je..aku pon xpaham,makan dah,kenyang pon dah tp keje nye nak gigit je..bahana makan chewinggum la tu.!:P

No comments: