Thursday, April 24, 2014

3 days in uitm + terasa = ???

salam uoollzzz..harini si jari jemari tergedik-gedik nak menaip dan menekan keyboard..nak mengadu domba la tu..macam la aku xtau..*kutuk diri sendiri..:P belom lagi bercerita tapi hati dah rasa sayu dan sedih.hahahaha poyo la hati,3 hari je tak jumpa dan buli akak,tak kan nak sedih-sedih..*dalam hati,menangis meraung-raung..akak la ni..manjakan sangat adik senget die yang sorang ni..

akak oh akak,
after akak balik kerja,die mesti akan datang ke uitm kalau xde pape menghalang sebab *nak pau aku la tu..:P rindu adik die ni..hahahahaha..macam sweet couple gitu,kan...bila berjumpa ni,better la sebab time ni kiteorang akan berkongsi semua masalah dan cerita untuk the whole day..kan bagus t, xde la nak tensyen2 at the end of the day and we try to solve the problem every time we meet.

nanti 3 hari x jumpa,xboleh la nak cerita panjang2 even boleh wechat, skype, viber and so on but the feeling is not the same.x suka xsuka tapi i will try to handle it and akak please keep ready to listen all of the things that i will tellu..wait ya!!minggu ni aku x balik rumah, *padahal semalam baru balik sbb ada dokumen tertinggal kat rumah..hhehehe.. dan banyak aktiviti sepanjang x balik ni..jumaat ni ada kelas ganti,sejam je..:( sabtu lak kena uruskan ptptn, penyerahan dokumen kelompok 2 dan ahad ada modul bertajuk "personaliti 2"..sabar je la

malam tadi,malam tadi dan malam tadi aku dok gatal nak baca wassap si kulit..sentap mentap mendap..terbang mood di bawa angin lalu..she blame me for everything and i accept it because i want to prove to her how cruel i am.hahahahhaa..kejam kan statement tapi aku bukan macam tu sebab aku xnak benda tu jadi kat aku.just the she said, hhmmm xtau nak explain camne..abaikan la dia,dah die judge aku macam tu,aku nak wat camne cuma selagi die x minta maaf atas ape yg die ckap tu,jangan ingat simply ct aku nak maafkan kata2 die..x semua orang sempurna cik kak oi..

aku kan xleh terima bila die salahkan akak sebab lupakan dia,xpasal2 tadi aku jadi penyiasat x bertauliah..sebab die kata setiap kali die ajak akak keluar n so on mesti akak kata x terlambat sebab dah janji nak kuar ngan aku..so aku cari la msj die yang ajak akak kuar ngan so on,bukan tu je,aku cari gak call die dalam rekod hp akak tp xde pon.lau die nak ajak akak kuar,ajak la.dah akak cakap camtu,plan la two weeks before and so on..saja cari alasan ke simpati ke ape ke aku xtau la..

tapi akak,
kuatkan diri sebab memang 1 hari nanti adik akan tinggalkan akak sebab adik akan berkahwin dan berkeluarga tapi selagi Allah kata ukhuwah kita ni x kan terputus,buat la macam mane pon dan kita akan sentiasa bersama..akak ni akak adik dan sampai bila akan jadi akak adik,anak2 adik akan jadi anak2 buah akak dan jangan jarakkan hubungan ni semata2 adik bergelar isteri dan anak2.keluarga adalah keluarga dan adik akan try dan sentiasa try tok masuk dalam keluarga akak sebab adik sayang2 kedua2 nya..

kepada si kulit,xde ape yang aku nak perkatakan lagi..just if u want a little bit time with akak, fight for it..i can share with u,x salah kan lau aku join bile kau ngan akak keluar,sama macam sebelum ni la..kau ajak akak kuar tapi ada member kau sekali..why u cant do the same thing??just bezanya kau sorang and akak berdua..terbalik sikit la..

need to go,lau x,makin aku merapu kat sini..xpasal2 jadi perang dunia even xde kena mengena ngan dunia..kuikuikui..XOXO..mmuuahhh!!

p/s: akak comot hati2 time drive and time kat kampung.lau ada pape just wassap adik k.jangan lupa ole-ole tau..:))xde ole2,xnak kawan..hehehehe..i will try to give my best for your own good.xoxo..

No comments: