Saturday, April 12, 2014

Kerisauan d situ

Salam uuoollzzzz..harini aku update lagi tapi....hmmm..maybe aku hanya membebel sekejap je sbb aku x dapat nak berfikir lebih..when akak sleep more than an hour,its make me worry.really worry about her.

For today,aku dan akak ke tanjung harapan,port klang..hahaha..macam xde keje kan tapi memang xde keje pon..g sana sebab teman si adik nak memancing..layan kan je...

Even sepanjang perjalanan tu aku melayan cik mood yang tersentap gara2 ayat yang terkeluar dari mulot akak..memang sentap dan buat aku berpikir tersangat panjang tapi bile d pikir,air mata yang keluar..

Paling x boleh bla bile lagu kat radii berkemundang 'dengar la bintang hatiku',aku menyoalkan semua lirik dalam lagu tu..sedih dan makin seronok air mata keluar.

Wwuuaarrrgghhh..nape cter sal aku ni..actually balek tu,akak jadi xlarat tibe2..tu yang aku x suka sbb akak yang aku kenal seorang yang hyper sikit..sedih bile die lemah je.mata layu time drive dan x menyakat aku pon..sedih.

Dan akhirnye akak comot bersuara dan baru aku sedar yang akak x mnum air 0 sepanjang kteorang keluar..Ya Allah,rasa x berguna je diri ni sebab x terpikir semua tu sedang kan before ni memang air 0 yg aku paksa akak minum banyak..

Lepas ni aku akan make sure untuk jaga akak dan make sure sentiasa memenuhi keperluan badan die..lau akak saket,aku akan rasa saketnye jugak..mak selalu pesan tok jaga makan minum akak tapi arini aku cuai..

Uuoolllzzz,i need to go,mata x larat sangat2 dan gambar kat bawah ni aku amek senyap2 dari hp akak..ase nye die pon x perasan..heee..peace akak!!xoxo.

No comments: