Sunday, April 6, 2014

Persoalan yang d persoalankan.

Salam uollzzz..harini aku berbesar hati nak mengupdate entry..hohoho minah oi...hang punye bahasa melayu kelaut..hahahaha..do i care??jangan aku wat karangan guna bahasa camni,cukup la...

Back to the topic,*mukadimah sgt2 terkeluar dr topik okey!!sometime,dalam kite sedar n x sedar,ada sesuatu yang jadi persoalan dalam diri kite tapi orang suka persoalkan benda tu..haa...camne tu??

Ble persoalan ni bermain2 dalam minda dan jiwa kite,kite dah ckup pening nak pikirkan nye..tol x??tapi orang keliling xkan paham dan mereka sentiasa menyoalkan perkara.

Sebenarnye benda2 camni banyak terjadi dalam masyarakat kite..especially ble orang2 keliling berperanan macam kiah propa!ske jaga tepi kain orang..mohon cermin diri okey!!

Contoh nye la kan,soal jodoh..wuuarrghhh...yang ni aku paling tensyen dengar..nape orang xnak persoalkan sal mati??kan sama je konsep die..alahai manusia...jodoh maut pertemuan dan perpisahan,semua tu bukan d tangan kite..betol x??lau smua tu kat tgn aku,semua aku adjust sendiri..osem je idop aku..

Actually bile orang persoalkan sal jodoh,ase cam die persoalkan sal mati gak..persoalkan tentang kekuasaan Allah..Ya Allah,aku terkedu..

Ok uolzz..need to go..wasalam.

No comments: