Friday, April 25, 2014

Baru sehari..

salam uoollzzz..yeehhhh harini aku update lagi..hahahhaha..mesti rasa bosan kan??aku x kesah pon sebab aku nak menaip gak sebab aku sedih sebab aku bosan sebab *kang dapat makan kaki budak ni...eceh..macam tu pon boleh...boleh sangat2..harini aku maybe akan update banyak tapi x panjang..mesti meluat kan...kan..kan....

malam tadi akak gerak ke johor sebab die bawak mak pak die balik kampung..untung la mak pak die sebab ada orang bawak jenjalan dan aku???:(

okey,ni akak yang keep calm sedangkan adik die gundah gelana macam orang x cukup oksigen.
*tiba2 rasa sedih bila citer sal akak comot.. sedih bile akak kena balik kampung sebab akan terjadi macam harini..i think better you work than you went to johor...sekurang2 nye bila keje pon still ada masa and akak will inform everything and adik x risau.ni dah la jauh,tibe2 hilang,hilang dan hilang..tahan sabar gak la even rasa macam dah nak meletop gak di buatnya.

3 ari akak kat kampung,thats mean 3 ari gak handphone akan berada jauh dari aku..*nanti dok ternanti2 msj orang tu tp tetap xde mesej,mau d campak handphone nya. suppose to be benda tu x jadi sebab masing2 tau kan macam mane rasa risau tu bila orang yang kita sayang hilang,hilang dan hilang even hati kuat berkata yang die seronok d sana.

aku yang dok sebelah kanan selama akak berada di johor.

1 cara untuk hilangkan perasaan sedih sedih dan sedih tu,kena letak akak jauh2 dr ingatan..lau akak ingat dan risau kat adiknya,die akan msj n so on..kan..aku lak lau ingat akak tp msj x berbalas n so on mau mengamuk n runtuh kolej mawar ni...perangai tu yang buat aku berkata tanpa berfikir dan dah banyak kali terjadi..

okey la..kena stop n tutup cik lappy dan handphone..jap lagi study ke mana dan otak ke mana..bahaya!!jumpa lain kali uolz..xoxo.

p/s : ngah geram n ase nak campak hp jauh2.

No comments: