Monday, April 28, 2014

She's here

Salam uolz..harini aku menaip even kawan2 sekelas aku dok sibuk study tok petang ni..xpe xpe..jap ag aku tdo la..pas bangun baru study..hahahaha..aku dah study sikit2,Insya Allah aku boleh jawab..

She's back!!!!
Senyum sampai ke telinga bila akak comot dah sampai rumah dan x lewat..so she have a time to rest n rest..Alhamdulillah..thankz to uncle atip sebab dok bergilir2 drive ngan akak comot itew..sayang lebih la..muahahahahaha..

Harini akak masuk kerja dan die dapat kerja yang perlu d siapkab segera..rezeki cuti lelama kan.biasa la tu..hahahaha..tapi kesian kat dia sebab time tu gak aku minta d manjakan..*sorry..lain kali wat ag..hehehe..

Harini lau xde yang menghalang,aku dan akak akan buka puasa sesama..*even aku je yang pose..xpr..lain kali pose sesama k..rindu akak ooooo..hahahhahaha..xpe xpe..sekarang kite fokus study k tp before tu kena fokus tido dulu..hehehehe..

Ops uolz..mata dah ajak tdo..so nak xnak aku kna tdo la..*alasan kan.hehehe..see u next time.xoxo.

1 comment:

sharky said...

kalau dah kaki tido..mmg kene tido je la dulu. mimpikan akk k...muahahahahahaha