Tuesday, April 29, 2014

Gembira..:)

salam uolz..yeay!!arini bukak lappy akhirnya sebab nak selesaikan konvokesyen yang aku x pergi tu..kuikuikui..kena setelkan agar x teros memikirkannya..haila perangai..nasi xsentuh lagi cik kak oi..xnak makan meh??ni la aku lau rase kabot sangat..setiap minit akan rasa macam cepat sangat berlalu..nak wat macam mane, dah gitu la aku..:P

semalam berbuka puasa ngan akak..yeay!!after 3 days aku jumpa akak..weeehhuuuu...*sambil melompat2 macam kanak2 dapat gula2.. masuk2 je kereta,akak sayang ubun-ubun dan senyum sampai telinga..rindunya..rindu nak tengok lama2 si gigi rabbit saya!!rindu nak kacau dan kacau akak comot kite..*hati berbunga-bunga.. on the way keluar uitm, akak siap menggatal ngan owner sebijik kereta ni..gatal ye cik akak oi..xtau la dapat dari mane perangai ni..aiiyyooo..

going to kompleks pkns sebab taknak makan kat giant seksyen 7..hahahahaha rupa-rupanya  kat pkns lagix sedap..haram J betol..menyampah tau bila buka puasa makan yang kite teringin nak makan tapi akhirnya..:( sumpah sakit hati makan kat situ,dengan pekerjanya yang slow + berlagak + x mesra customer..oh my!!hilang pahala puasa aku semalam.aku ngan akak siap wat muka masing2 sebab bengang..hahhahahaha..perangai sama kan,nak wat macam mane..

aku lagi suka makan nasi ayam AP..better than best.
for the first time,we selfie while waiting the order..lawak sebab akak xpernah buat macam tu..macam2 la akak ni..rindu sangat la tu..hahahahaha..*adik pon rindu akak.. happy + gembira sebab dapat jumpa dan makan sesama..dapat spend time together2..*ni la padah nye manjakan adik sangat..xleh berenggang langsung. time otw ke mesin autopay,aku tanya soalan yang x patot dan akak bg jawapan yang x patot..x pasal2 aku merajuk atas jawapan x patot akak atas soalan xpatot aku tu..yang paling geram,akak wat xtau je sebab die kata xpatot pon semua tu..hahahahaha..saja nak manja2..:)

akak yang dah tak bersweet talker tapi sekarang perbuatan die yang suke sweet2..bila akak park kereta kat dataran mawar lounge, masing2 cam xnak pisah sebab macam banyak lagi yang nak d ceritakan..almaklum la..3 hari tu kan banyak benda jadi..:) eh eh eh eh..aku nak tido la..ngantok lak..hahahaha..see u next time..xoxo..

p/s : nanti kite sesama,lelama n cerita bebanyak ye akak..

No comments: