Sunday, April 27, 2014

Jauh d mata.

Salam uolz..weekend ni ada module untuk kemahiran insaniah pulak..spoil the weekend mood..hahahaha..nak wat camne dah kite ni student kan..mata dah rasa rabak sebab setiap hari ada program..pagi follow program n petang lak stat study..ahh sudah..

Time ni ngah duduk dalam kenyang sambil menghadam nasi lemak yg baru d makan..ops..macam skema je entry aku harini..hahahaha..pengaruh modul la kot.

Harini masuk hari ke3 aku x jumpa akak..agak terasa sebab selalu nye kiteorang akan sntiasa call xkira la before tido or bila ada free but for this time,she only call me this moning..tu pon x cakap ape.sedih.*patot la rasa lain macam sgt kali ni sebab masing2 jauh dan x bercalling2..

When she said she happy at there,aku mesti akan tersentap sebab aku x happy kat sini..aku..aku...aku....hhmmm..xpela..perasaan aku hanya untuk ku..just for this 2 days,tidor aku mesti berteman si bantal merah dan jaket sbb aku dah terlampau rindu dan rindu..

Ok la uolz,lecturer dah msuk untuk stat aktiviti..see u next time..xoxo..

No comments: