Friday, April 4, 2014

Anny Fried Chicken

salam uoollzzz..harini tangn tibe2 gatal pulak,saja menggedik nak update untuk harini..ops..ada aku kesah.kesah lak aku.. title macam poyo tapi entah la..tbe2 nak letak title macam ty..hahahahaha..

Anny Fried Chicken ni,cuma akak comot yang sebut sebab die suka makan ayam goreng yang aku selalu buat.tak tau la ape yang sedap nye kat ayam tu.. maybe sebab extra kasih sayang kot..ops... 

akak comot oh akak comot,
actually akak comot selalu jadi tempat untuk aku buat eksperimen.kenapa??sebab die la yang selalu jadi mangsa tok rasa semua benda yang aku masak..lau kena ngan tekak die,Alhamdulillah la..kalau tak,sedih je muka die..

alang-alang aku dah update sal ayam goreng,aku bagi resepi sekali k..mohon jangan try d rumag..:p

bahan-bahan yang aku guna,semua xde sukatan..ikot korang la nak letak bnyak mana..hahahaha..terok punya resepi :

bawang putih (d tumbuk)
halia (d tumbuk)
serbuk cili
serbuk kari
garam
tepung jagung
sedikit air

*pastu korang campur dan gaul semua tu..done!!teros goreng..

gila dasyat punye resepi kan..akak comot selalu marah bile masak x guna sukatan,especially time baking..hhahaha..aku ni xlepas bab baking ni..kuikuikuikui..

ok la,nak smbung wat nota..hahahaha..tunjuk rajin lak.*baju x basuh lagi,air xde..kena catu wei!!!!hhahaha..see u next time..XOXO.

p/s : akak comot aku memang comot..hahahaha..

No comments: