Friday, April 11, 2014

Laksa wei!

Salam uuoollzzz..waaa..arini rasa nak update lak..hahahaha..tibe2 dok terbayang laksa yang ada kat dapor tu..tapi perot dah kenyang..bagaimanakah??
Laksa ni bukan menu sepanjang aku cuti mid sem tapi entah macam mane,time aku bukak peti ais kat rumah tu aku ternampak daun kesum..memang maut la daun kesum tu.dalam pale cuma terbayang laksa dan asam pedas..hahahaha..

Tapi dalam perot,ceh..xleh bla..dalam perot wokey,aku cuma nak laksa je..asam pedas tu boleh wat hari lain..hahahaha..aku g amek adik aku dr sekolah dah melencong ke kedai..hahahaha..beli ikan ngan timun..
Excited nye jangan cakap la..dok rebus ikan kui 130 tapi masak laksa nye kui 3.terok ke x terok..hahahaha..malas + malas..camtu la jadi..tapi xpe,kui 430 aku dah makan laksa yang aku buat..*d sebab kan aku seseme,aku tunggu mak balek tok adjust kuah laksa sebab aku x dpt rase pape pon..idung tersumbat wok!!

Akak comot awai2 dah warning nak makan kat rumah die sebab niat nye nak makan dengan lahap nye..terok kau kak..hahahaha..xkesah la,yang penting akak comot makan banyak2..actually laksa ni tok bekalan esok,nak g mancing kat tanjung harapan.

Bile mak tunjuk roti,si adik request roti telur la,roti inti telur la tok esok..aiyyooo..banyak mintak lak dak sorang ni..niat nye nak bawak laksa ngan ayam goreng je..mohon gaduh adik aku ni,dah la esok xde air...:(
Ok fine,merapu dah lebih..hahahaha..need to stop,esok lau aku ingat aku captured ikan ape yg adik aku dapat k..xoxo..
laksa yang ni mak x edit lagi.

No comments: